Menu Eden

Monday, September 27, 2010

MyLook= Satu Lagi Peluang Tambah Duit Saku


MyLook ni lebih kurang macam google, yahoo dan lain-lain lagi.. tetapi MyLook ni masih lagi baru dan setiap apa yang kita search(search macam biasa), kita akan dibayar sebanyak $0.22... Tetapi, dalam sehari, hanya dihadkan kepada hanya 5 carian(search) terawal sahaja yang akan dibayar... Yang seterusnya itu dikira macam free la kat diorang


Jadi, kalau setiap hari kamu amik masa 1 minit untuk search sebanyak 5 kali(search lah apa-apa pun)... Kamu akan mendapat sebanyak $1.10 dalam 1 hari.. jadi, dalam sebulan, dpat jugak dalam $33 kan.. oklah tu dari tak dapat langsung..


Kalau setahun, dapat dekat $400 jugak tu... huhuh.. Camne??? Apa kata alang-alang dah baca ni, amik masa 1 minit register.. cukup simple nak register.. Just klik je di

REGISTER MyLook

atau pun kat sini,hehehhe

http://mylook.com/join.php?x=?????

Tawaran ini mungkin hanya sah pada peringkat awal pelancaran dan MyLook berhak menarik balik tawaran ini di masa hadapan. Bagaimana pun, semua unit saham yang telah anda kumpul akan terus menjadi milik anda dan mendatangkan pulangan bulanan.


Sertai MyLook.com sekarang dan dapatkan:
-> 5 unit saham percuma setiap hari (maksima) sekiranya anda melakukan 5 carian menggunakan MyLook.com pada hari tersebut.
-> 5 unit saham percuma untuk setiap ahli yang anda kenalkan (tiada had).
-> Insentif 20% dari jumlah saham terkumpul ahli-ahli yang anda kenalkan dan 20% dari pendapatan bulanan mereka (tiada had).
cara cari duit... ariq

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...